FANDOM

Lione
Flame Symbol
Lione Princess Dress
Profil
Królestwo: Królestwo Płomieni
Rasa: człowiek
Płeć: kobieta
Zajęcie: Księżniczka
Krewni: Wohl (ojciec)
Nina (matka)
Tio (brat)
Wiek: 11 lat (seria 1)
12 lat (seria 2)
Seria: Fushigiboshi no Futago Hime
Pierwsze wystąpienie: Odc. 1
Seiyū: Misato Fukuen

Lione (jap. リオーネ Riōne) – bohaterka drugoplanowa serii Fushigiboshi no Futago Hime. Jest księżniczką Królestwa Płomieni i starszą siostrą Tio. Podczas Przyjęcia Księżniczek w Słonecznym Królestwie zdobyła tytuł „Najpiękniej Uśmiechającej się Księżniczki”.

WyglądEdytuj

Lione ma długie, proste, pomarańczowe włosy związane w koński ogon i okrągłe pomarańczowe oczy. Lione odziedziczyła po swoim ojcu białe lwie uszy. W przeciwieństwie do Fine i Rein, Lione regularnie nosi jej strój księżniczki: białą wstążkę, którą spina włosy w kucyk i biały diadem wysadzany małym niebieskim klejnotem. Jej sukienka jest jasnopomarańczowa na górze i biała na dole z wzorami płomyków.

OsobowośćEdytuj

Gdy Fine i Rein spotkały Lione, była ona pesymistycznie nastawiona do swoich roblemów, jak gdy Błogosławieństwo Słońca przestało działać tuż przed jej kolejką do tańca, biorąc to za zły znak. Ona też boi się tańczyć publicznie, ponieważ denerwuje się, że nie wypadnie dobrze i pomyli kroki. Odkąd poznała bliźniacze księżniczki stała się bardziej pewna siebie. Lione jest łagodną osobą o spokojnym charakterze. Potrafi także zrozumieć uczucia Smoka Bo.